Кошик
89 відгуків
+380 (50) 401-55-06, +380 (67) 293-16-51Зателефонувати
Агро-Рем-Холод - інтернет-магазин запчастин кліматичних систем для різноманітної спецтехніки

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: - товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380504015506 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на пошту serg277819@gmail.com; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Усі послуги перевізників або комісії за переказ коштів проходять за рахунок покупця. Обміну та поверненню як товари належної якості не підлягають наступні категорії товарів: товари в аерозольній упаковці. Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте на номер +380504015506 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на пошту serg277819@gmail.com; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін та повернення товару належної та неналежної якості здійснюється через Нову пошту або за адресою: вул. Харківських Дивізій, 15, м. Харків. Дані для відправки товару Новою Поштою – м. Харків, відділення Нової Пошти №30, одержувач – Донцов Сергій Павлович, номер телефону одержувача – 0504015506 Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner