Синтетичне поліалкілглікольне (PAG) фреонове масло PAG 46 для автомобільних кондиціонерів під фреон R134a
- В наявності
- Оптом і в роздріб

- +380 (67) 293-16-51
- +380 (96) 590-76-88
-
День Години роботи Перерва Понеділок 08:30 - 18:00 Вівторок 08:30 - 18:00 Середа 08:30 - 18:00 Четвер 08:30 - 18:00 Пʼятниця 08:30 - 18:00 Субота 09:00 - 16:00 Неділя 09:00 - 16:00 * Час вказано для регіону: Україна, Харків
- +380 (50) 401-55-06+380 (67) 293-16-51+380 (96) 590-76-88Сергійвул. Харківських Дивізій, 15, Харків, Україна050401550605040155060504015506
Синтетичне поліалкілглікольне фреонове масло PAG46
Розроблено на основі ПоліалкіленГліколю для компресорів автомобільних кондиціонерів, що працюють на фреоні R-134a. Олива вирізняється високою зносо- і термостійкістю.
Повністю синтетичне масло для змащення, герметизації та охолодження компресорів систем кондиціонування або холодильних контурів у пасажирських і комерційних автомобілях. Змішується з холодоагентами типу R134a. Відповідає вимогам провідних виробників компресорної техніки та систем охолодження.
Для змащування ущільнювальних прокладок під час проведення ремонтно-монтажних робіт наносити на поверхню прокладок за допомогою пензля. Під час додавання або заміни залити мастило за допомогою спеціальної насадки та установки для обслуговування систем кондиціонування. Оскільки олива вбирає вологу при доступі повітря, після застосування зберігати оливу в щільно закритому стані.
Повітряні компресори систем кондиціонування, що встановлюються в автомобілях, потребують використання строго певних типів мастильних матеріалів. Більшість випущених кондиціонерів з 1996 року використовує холодоагент R134a і потребують олії PAG (поліалкіленової) для змащення механізмів компресора. Використання невідповідного компресорного масла або неправильна в'язкість можуть призвести до пошкодження самого компресора. У більшості випадків основною причиною пошкодження нового компресора є використання невідповідного або невідповідного необхідним характеристикам компресорного масла.